Znáte poštomaty?

Poštomat InPost je výjimečný způsob dopravy a platby za přepravu. Při vytváření objednávky v kroku doprava a platba zvolte přepravu: "Poštomat InPost" a z mapy nebo ze seznamu si vyberte ten Poštomat (terminál), který Vám vyhovuje.

Jakmile bude baliček vložen do Poštomatu, obdržíte sms a email s heslem a QR kódem na základě kterého si můžete zásilku vyzvednout. Heslo nebo QR kód v kombinaci s Vaším mobilním číslem použijete při vyzvednutí jako identifikátor a schránka se otevře. U balíčku na dobírku budete před otevřením boxu požádán o zaplacení platební kartou. Balíček je v Poštomatu uložen po dobu 3 dnů mimo víkendů a svátků. Před ukončením úložní lhůty budete na ní upozorněn sms a emailem. Pokud vyzvednutí promeškáte, máte ještě 4 pracovní dny možnost si zásilku vyzvednout na nejbližším depu In Time.

Každý pohyb svého balíku můžete sledovat i on-line ZDE.

Co oceníte při výběru doručení do Poštomatu ?

FLEXIBILITU - Otevřeno 365 dní v roce, 7 dní v týdnu, 24 hodin denně

ČASOVOU ÚSPORU - Vyzvednutí balíčku trvá pár sekund a je bez front a čekání

DISKRÉTNOST - Ne vždy je někdo z rodiny nebo kolegů někým, kdo by měl znát obsah Vašeho balíčku

BEZPEČNOST - Balíček hlídají 3 bezpečností kamery

PLATBU KARTOU - Není potřeba mít u sebe hotovost a navíc se obávat, že vám nerozmění.

Prodejce si vyhrazuje právo dle svého uvážení na změnu typu dopravy z Poštomatu InPost na kurýra IN TIME v případě, že by se jednalo o rozměrnější zásilku. Přepravu zásilky zajišťuje kurýrní služba IN TIME.


» REDEMPTION KARTY
REDEMPTION KARTY


Redemption karty - podrobný popis

Redemption karta - jedná se o jakousi poukázku na přesně danou kartičku, která z nějakého důvodu nebyla do balíčku zabalena, protože ji výrobce neměl v době vydání produktu k dispozici. Nalézt ji můžete prakticky ve všech produktech (boxech či balíčcích). Je opatřena místem s ochrannou vrstvou, pod kterém se skrývá kód (který je nutné zaregistrovat na stránce výrobce karty), a které je potřeba setřít, stejně jako např. u výherního losu (většinou je zde nápis SCRATCH OFF).

Existuje několik typů redemption karet.

V dnešní době na trhu působí tři firmy - Upper Deck, Panini a firma In The Game (dřívější Be A Player). Všechny používají systém redemption karet.

První skupinu tvoří redemption karty nováčků - Rookie redemption. Na kartě se nachází zpravidla logo určitého týmu NHL, popř. pouze pořadové číslo. U nováčků se jedná o naprosto pochopitelnou věc, protože hráč se na kartě v dresu NHL může objevit až v době, kdy nastoupí ke svému prvnímu oficiálnímu zápasu, popř. u brankáře stačí, pokud je připraven jako dvojka. Tedy pokud produkt vychází na začátku (či před začátkem) sezóny, výrobce nemůže na kartě nováčka vydat ihned.
Tento typ redemption karet používají firmy UD a Panini.

Redemption karty nováčků vypadají cca takto:


Druhý typ redemption karet.

Pokud výrobce nemá v době vydání karty daného hráče k dispozici (v drtivé většina případů se jedná o karty s podpisem či memorabilia karty), vloží do balíčku bílý kartónek se samolepkou a informacemi o kartě, na kterou máte po zaregistrování nárok. 

Tento typ redemption karet používají firmy UD a Panini.



Redemption karty
firmy In The Game představují naprosto jinou kategorii, kdy Vám výrobce nabízí možnost získat unikátní kartu - klenot každé sbírky.

Jedná se o tzv. program “Made to Order”. Každý rok je do série ITG Ultimate vloženo několik málo karet v různém provedení opravňujících majitele k žádosti o výrobu jedinečné karrty s limitací 1/1! Vaším úkolem je pouze obrátit se emailem na výrobce ITG, z nabídky hráčů si zvolit jméno vašeho oblíbence (nebo více hráčů, dle povahy redemption karty), následně které kousky výstroje na kartě chcete mít a potom nezbývá než počkat cca 8 týdnů na vyrobení. Seznam hráčů a kousků memorabilií je k dispozici na stránkách výrobce. Karty Made to Order se prodávají většinou okolo 500 až 1.000USD.

Ukázka, jak vypadá karta Made to Order: Complete Package 1 of 1 - Pelle Lindbergh

- kousek loga, lapačky, betonu a 2 barevný kousek hokejky

 

Redemption karta - co tedy s ní?

-  zkontrolujte, zda redemption karta není prošlá (datum expirace je uvedeno na každé kartě), bohužel většina redemption karet ze sérií do roku 2009-10 se již nedá zaregistrovat, ale můžete to zkusit. Občas se povede zaregistrovat i prošlou kartu.

-  výměna redemption karet Panini a UD se provádí on-line a je BEZPLATNÁ.

-  Pro karty UPPER DECK - navštivte stránky výrobce www.upperdeck.com, v případě první návštěvy je nutné se zaregistrovat: “new user, click here to register”. Následně klikněte na CUSTOMER CARE a dále na MY ACCOUNT. Po zaregistrování stačí zvolit kolonku “my redemptions”, setřít ochrannou vrstvu na Vaší redemption kartě a zadat kód ve správném tvaru. Po potvrzení se objeví zpráva, že jste si zažádali o výměnu dané karty. Jakmile ji výrobce obdrží, pošle vám ji na své náklady poštou.

-  Pro karty PANINI - navštivte stránky výrobce http://paniniamerica.net/, v případě první návštěvy je nutné se zaregistrovat: MY ACCOUNT - NOT REGISTERED? REGISTER NOW. Následně klikněte na MY REQUESTNEW REQUEST - REDEMPTION. Poté setřít ochrannou vrstvu na Vaší redemption kartě a zadat kód ve správném tvaru. Po potvrzení se objeví zpráva, že jste si zažádali o výměnu dané karty. Jakmile ji výrobce obdrží, pošle vám ji na své náklady poštou

Samotný princip je jednoduchý, bohužel ve vyjímečných případech mohou nastat komplikace. UD i Panini za dobu existence redemption programu nevyrobili několik málo původně plánovaných karet. Naprosto výjimečně se může stát, že Vámi zaregistrovaná karta nebude nikdy k dispozici (někdy se ztratí při cestě za hráčem či zpět), v tomto případě máte možnost obrátit se na výrobce a požádat o výměnu za jinou kartu.


Žádost o výměnu za nevydou kartu UPPER DECK.

Výrobce umožňuje, abyste požádali o výměnu (tzv. replacement) už po 16-ti týdnech od zaregistrování, ale pokud máte danou kartu do své sbírky, doporučujeme čekat déle, klidně i 12 měsíců. Pokud se rozhodnete jednat rychleji, postupujte následovně:

1)  pošlete mail na s předmětem “redemption exchange” na  Time2Swap@upperdeck.com.

2)  do zprávy zkopírujte status vaší redemption karty (ze svého profilu).

3)  napište jména hráčů, o které máte zájem jako náhradu.

4)  následně se celé věci ujme zaměstnanec firmy, který Vás bude kontaktovat a z dostupných karet vybere karty v odpovídající hodnotě, pokud možno Vámi zvolených hráčů.

5)  za 6-8 týdnů byste měli obdržet náhradu za nevydanou redemption kartu.

 

Žádost o výměnu za nevydou kartu PANINI.

U Panini je možnost zažádat o replacement, tedy náhradu, přímo v sekci redemption. Postupujte takto:

1)  kliknětě na MY ACCOUNT - OPEN REQUESTS.

2)  nalezněte kartu, která nebyla dosud vydaná a kliknětě na ní.

3)  Poté Follow up and respond - a zde napsat, že žádáte o náhradu.

4)  nebo je možné využít cestu: MY REQUEST - NEW REQUEST - GENERAL INFORMATION.


V žádném případě se však REDEMPTION KARET není nutné obávat, zde popsaný postup náhrady je poměrně hodně vyjímečný. Drtivá většina Redemption karet a jejich zaslání probíhá podle plánu.

V případě, že v nějakém boxu či balíčku zakoupeném v našem obchodě naleznete redemption kartu, neváhejte se na nás obrátit. Rádi vám pomůžeme s její výměnou!

 

Njg5N